wtorek, 14 października 2014

Brak pomysłu.

Piję herbatę od rana kubek za kubkiem aż do teraz, może kiedyś mi to zbrzydnie. Muzyka cicho gra kliknij .
Dzisiaj dzień edukacji, marny dzień nauczyciela? To raczej powinien być dzień ucznia gdyż to uczniowie mają dzień wolny od szkoły, ale mimo to musiałam pójść dziś na akademię, nie było tak źle.
Dobija mnie pogoda za oknem... te deszczowe, mgliste i zimne dni, zamarznę! Tak bardzo nie lubię jesieni, tak bardzo nie lubię zimnych poranków kiedy to mam ochotę zostać w łóżku, a najlepiej zapaść w sen zimowy i obudzić się wiosną, kiedy wszystko budzi się do życia. 

I co? Jeszcze chwila i zasnę, a gdy się obudzę będzie środa, przetrwam te 6 godzin w szkole, wieczór, następny dzień czwartek. Po czwartku piątek i weekend mój! W sumie to nastrój mi dopisuje. Nie powiem, że nie.

Wszystko sprowadza się do kubka herbaty, zaczęłam dzień od herbaty i tak go skończę. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz